Wednesday, August 22, 2012

Tummy Tuck


A tummy tuck – or anaplasty to use the proper term – could be a face lifting procedure accustomed build the abdomen firmer. It’s sometimes sought-after by patients with loose tissue and muscles when physiological condition, or by individuals who’ve lost plenty of weight and located everything is, well…sagging.

Not amazingly, those that realize themselves with a tummy that isn’t what it once was are often terribly sad, and there looks to come back some extent wherever diet and exercise simply don’t work from now on.
The surgery involves removing excess skin and fat from the center and lower abdomen, so as to tighten the muscle and facia of the wall. counting on what proportion work has to be done, the procedure will take something from 1-2 hours up to 5 hours. however it’s a awfully well established procedure currently, and complications area unit rare.

Recovery time is usually up to a month, and it’s wise to require a number of now off work, and to form positive that you simply avoid plenty of physical activity.
Increasingly, a abdominoplasty could be a procedure that's getting used aboard different face lifting operations. It’s commonplace to seek out a abdominoplasty employed in conjunction with liposuction to each take away fat from the abdomen, and to arrange the abdomen when the fat has been removed.
It might even be used with a breast reduction procedure, or breast uplift. this mixture is common when physiological condition – thus the informal term ‘mommy makeover.’
No-one desires to seem at their wardrobe and realise that none of their garments match from now on. Or have to be compelled to think about a reason why you can’t move to the beach with the remainder of the family. That’s why a lot of and a lot of individuals area unit deciding that a abdominoplasty is that the answer – an easy procedure which will restore the form you thought was gone for ever.


  Artikel bahasa inggris di atas jika diterjemahkan dengan google translate ke dalam bahasa Indonesia tanpa di edit adalah sebagai berikut :




Sebuah tummy tuck - atau Abdominoplasty untuk menggunakan istilah yang benar - adalah prosedur bedah kosmetik digunakan untuk membuat perut lebih kencang. Ini biasanya dicari oleh pasien dengan jaringan longgar dan otot setelah kehamilan, atau oleh orang-orang yang pernah kehilangan banyak berat badan dan menemukan semuanya, baik ... kendur.

Tidak mengherankan, orang-orang yang menemukan diri mereka dengan perut yang tidak apa sekali itu bisa sangat bahagia, dan tampaknya ada datang suatu titik di mana diet dan olahraga saja tidak bekerja lagi.

Operasi melibatkan menghilangkan kelebihan kulit dan lemak dari perut tengah dan bawah, untuk mengencangkan otot dan fasia dari dinding perut. Tergantung pada seberapa banyak pekerjaan yang harus dilakukan, prosedur dapat mengambil apa pun dari 1-2 jam hingga lima jam. Tapi itu prosedur yang sangat mapan sekarang, dan komplikasi jarang terjadi.

Waktu pemulihan umumnya sampai satu bulan, dan itu masuk akal untuk mengambil beberapa waktu ini off kerja, dan memastikan bahwa Anda menghindari banyak aktivitas fisik.

Semakin, tummy tuck adalah prosedur yang digunakan bersama operasi bedah kosmetik lainnya. Ini tidak biasa untuk menemukan tummy tuck digunakan bersama dengan sedot lemak untuk kedua lemak hapus dari perut, dan untuk mengencangkan perut setelah lemak telah dihapus.

Hal ini juga dapat digunakan dengan prosedur pengurangan payudara, atau pengangkatan payudara. Kombinasi ini sering terjadi setelah kehamilan - maka istilah sehari-hari 'makeover mommy.'

Tidak ada yang ingin melihat pakaian mereka dan menyadari bahwa tidak ada pakaian mereka cocok lagi. Atau harus memikirkan alasan mengapa Anda tidak bisa pergi ke pantai dengan seluruh keluarga. Itulah sebabnya semakin banyak orang yang memutuskan bahwa tummy tuck adalah jawabannya - prosedur sederhana yang dapat mengembalikan bentuk yang Anda pikir sudah pergi untuk selama-lamanya.


No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Designed By Seo Blogger Templates